קהילה - סיפורים ושירים
דושה234
34
1

מיק אפון (לתחרות הסיפורים) 09/09/2013

יום אחד לפני הרבה הרבה שנים, חיה לה ילדה קטנה. בין הימים, הילדה החלה לגדול. יום אחד שהסערה נשפה נשפה והנסיכה לא ידעה מה לעשות אז היא טילה. היא ראתה בתים קטנים וכסתה את הגוף שלה בידיים שלה. היא ראתה אמרון ודפקה בו: טוק טוק, טוק טוק, המלך פתח את הדלת והסתכל על הנערה הבודדה. היא שאלה אותו: אני יכולה ללון פה? בבקשה. הוא ענה לה כן, בטח. בלילה הזה המלכה דיברה עם המלך על המיק אפון. היא שאלה אותו אולי זאת הנסיכה? המלך ללא אישר אמר שלא. אבל המלכה כמובן לא תותר. היא והמלך נתנו לנסיכה מילוני מילינוי מיזרונים. המלכה כמובן שמה אפון מתחת לכל המזרונים. הנערה הסתובבה הסתובבה ולא הצליחה להרדם. כבר הגיע הבוקר. הנסיך הנסיכה המלך והמלכה ישבו שם. המלכה שאלה את הנערה: איך את מרגישה? הנערה ענתה : נורא! לא ישנתי כל הלילה... המלכה חיכה ואמרה בקול רם: זאת הנסיכה! המלך והמלכה חיכו, אבל הנסיך ללא ספק לא חיך בכלל.
המלכה לא הבינה היא הלכה איתו לחדר פרטי ושאלה אותו, למה אתה עצוב? סוף
סוף מצאנו את הנסיכה. הוא ענה
לה אבל... עם זאת לא הנסיכה הנכונה? היא ענתה לו: ברור שהיא כן! ואתה יודע למה... אני יודע אבל.. אני לא חושב שהיא מתאימה. הנסיכה שמעה הכול ולפתע הוא הבחין בזה. היא רצה רצה בדמעות והנסיך ניגש אליה ואמר אני מצטער... ולפתע שתיהם רקדו יחד.
הסוף!

מצטערת שזה היה ארוך וזה... והסיפור קצת מוזר, גם מצטערת ששינתי דברים ממש קטנים. תעלו את זה בבקשה! ובבקשה תעלו את זה לספריה. אף פעם לא זכיתי בשום דבר. בהצלחה לכל המתחרים בהצלחה לצוות מיקמק ולכולם מאת דושה234!!!!
59


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה