קהילה - המסע לכוכב המינימיקים - תחרות צילומים, סיפורים ושירים ועוד
וושווש1
44
1

סוף חדש לסרט המסע לכוכב המינימקים - לתחרות 20/07/2013

זה הסוף שאני מספרת אחרי שזואי מקס מונדו וקיפ נכנסו למערה ונלחמו ב"תולעת" הענקית.
______________________________
כאשר נכנסו למערה , קיפ אמר : " זואי ומקס יהיו מהצדדים , אני מהפתח ומונדו מאחורי , אגב . וודאו שלא יעשה שטויות . מונדו התחיל לנדנד :"למה אני מאחורה ? אני מינימיק אבוד וחשוב לכל העיר ! אני צריך להיות מהפתח כדי לא להסתכן !!!"
וכשהם התחילו לריב מי יהיה בפתח , פתאום צצה התולעת הענקית ! אז כולם היו בצד אחד . פתאום התולעת בטעות גנחה עם הראש בראש המערה והפתח נחסם על ידי סלעים גדולות שהיו מעל המערה . זואי אמרה :"מונדו , בלי חשש , תכנס למים ותקח את הגביש ההוא , אבל בחתיכה מושלמת ומדוייקת מאוד ." מונדו אמר: "אין חשש , אני מינימק ונולדתי לעשות את זה!" הוא נכנס לתוך המים ולקח חתיכה כמעט מושלמת שלא החזיקה מעמד הרבה זמן .מונדו נכנס למים לנסות שוב לעשות חתיכה מושלמת מדויקת. התולעת עוד היתה חיה , אבל כולם ביחד (חוץ ממונדו) לקחו סלע שהיה בכניסה וזרקו על התולעת סלעים גדולים וכבדים(כמו הלבנים של הבניינים אבל קצת יותר גדולים) ואחרי זה קיפ אמר "למען החיים!!!!!!!!!!!!" וזרק סלע ענקי על התולעת הזאת , התולעת התעלפה לתוך המים ועוד מונדו נמחץ על ידיה , מקס וקיפ ניסו ללכת להצילו לפני שהתולעת תתעורר . אבל המים היו עמוקים אז קיפ ומקס לא החזיקו מעמד .

-כעבור 15 דקות(רבע שעה)- ....

זואי התחילה לצעוק מקס !!!!!!!קיפ !!!!!!! בכל המערה שזה גרם ליותר חסימה מהפתח באבנים . מקס ! קיפ ! , אין עונה מהמים. זואי התחילה לבכות וחשבה לעצמה להתייאש כי שני הבנים שבהם התאהבה טבעו להם כדי להציל את מונדו . היא הכי דאגה למקס אז היא לקחה את התיק שלו וחיבקה אותו חזק עם דמעות בכי ... מקס וקיפ שמעו אותה אז קיפ נשאר במים ומקס שחה למעבר האוויר לפני שבאמת יטבע ויגמר לו באמת האוייר במסכת צלילה ( קיפ ומקס לבשו מזכת צלילה כדי שלא יטבעו.) והוא התחילה לעלול ולעלות והיה לו מאוד קשה . מקס צעק למטה , מונדו בסדר שם ? וקיפ אמר . לא ידוע . אני לא בטוח שהוא יחיה בעוד 10 דקות. מקס התחיל לעלות למעלה ואחרי זה צץ מהמים מקס וזואי הוציאה אחרי זה דמעות שמחה במקום עצב . מקס שאל : את בסדר? זואי ענתה: כן , עכשיו כן והתחבקו יחד . ומקס אמר :" אין זמן , תקחי גם משקפת צלילה ותעזרי לי ולקיפ לקחת את מונדו למעלה ! לא בטוח שעוד 5 דקות הוא יחיה! זואי ירדה למטה ובטות כמעט נפלה על חתיכת גביש שמונדו לא שבר , אחרי שכמעט נפלה הגביש נשבר לצורה מושללללמת ! והחזיקה אותו בידיה . מקס קיפ וזואי ניסו להעלות אותו מהר מאוד למעלה ומרוב כובד כמעט נפלו למטה שוב , אבל זואי לא התייאשה ואמרה כמעט הגענו והם הגיעו ! אחרי זה קיפ אמר , צריך לעשות לו הנשמה מפה לפה . אני לא מתנדב . זואי לחשה למקס "עם תעשה זאת אני רוצה לספר לך משהו מיוחד ." מקס אמר בסדר ואמר :"אני מקווה שאוכל אחר כך לשתוף את גרוני ..." לקח נשימה עמוקה והתחיל להנשים אותו , אחרי 5 פעמים מונדו התעורר ואז התחילו בעיות יותר גדולות . התולעת חזרה להיות יותר כועסת ולא היה להם פתח או בכלל לא היה להם גם איך לנשוםאז מקס אמר " זואי , שבי בצד ואני קיפ ומונדו נחסל אותו . " וזואי התיישבה והיא נזכרה באלביס שלה שהפך למפלצת שרוצה לאכול אותה " אז היא התחילה לבנות סכין מהאבנים שהיו מצדדיה . באותו הזמן מקס וקיפ זרקו אליו אבנים אבל הוא היה חזק יותר כמו 4 תולעים כאלה. אז נשארו להם האבנים הגדולות והתולעת התחילה להתרגז ולהפוך לאדומה יותר (נשמע טיפה מוזר אבל זה סיפור :) )אז היא התקרבה אליהם לאט לאט והם הגיעו עד הפתח שנהפך לקיר עשוי סלעים ואז זואי לקח את הסכין התגנבה לגב שלי ובום !! התולעת נופלת על הרצפה ומשם ראו את זואי . מקס אומר :"מונדו אפילו לא עזר חוץ מהבכינות שלו שהפכה אותי ליותר מודאג בקשר אליך"... אחרי זה זואי אמרה:"אני קצת מתביישת להגיד את זה לך אבל... אבלל... " גמגמה ואמרה:"אני אוהבת אותך." ומקס אמר:" אני אומנם התנהגתי בטיפשות אליך .. אני אוהב אותך , אני לא אמרתי לך עד עכשיו כי לא ידעתי איך לומר זאת." מונדו אמר:"דיי עם הרגשנות ! אנחנו צריכים או להזיז את הסלעים או למצוא פתח . " אני אתיישב בצד אולי , לשמור עליכם ." וכולם יחד :"מונדו !!!" קיפ אמר:"אתה רוצה שנשאיר אותך פה???" ומונדו אמר לא לא !!!! אני מינימק אבוד !!! אל תשאירו אותי במערה חסרת האוויר הזאת !" ואז זואי אמרה : מצאתי !!" ומקס אמר:"מה מצאת??" וזואי אמרה:"מצאתי פתח והראתה להם פתח בגודל של הראש של זואי . קיפ אמר :" בנות וילדים ראשונים" זזואי יצאה דרך החור ומונדו שני יצא והיה חור קטן רק למקס או לקיפ , שעם אחד יוצא החור נחסם לקטן מידי . מקס אמר:" תלך אתה , שמור על זואי . אני אמצא דרך אחרת לצאת" . אז קיפ יצא וזואי נבהלה ואמרה:"איפה מקס?"
קיפ אמר : לצערי , אחרי שמונדו(במודגש) יצא החור נחסם למישהו שרק אחד מהם היה יכול לצאת . מקס נשאר במערה ואמר שהוא ימצא דרך לצאת זואי רצה על המערה והתחילה לבכות אז קיפ אמר:"טוב נתחיל לחפש דרכים שאפשר לצאת איתם מהמערה . אז זואי אמרה: בוא נזיז את האבנים , לפחות ננסה ונצליח להזיזה וליצור פתח למקס. לפחות פתח קטן." ועדין בכתה ותוך כדי ניסתה להזיז עם קיפ את האבנים. הם הצליחו להזיז 2 אבנים די גדולות אבל למקס כמעט נגמר האוויר והתחיל להזיע :"הצילו ! מישהו שומע אותי דרך הסלעים?" זואי אמרה :"מקס !!! אנחנו מנסים להזיז עוד אבן אחת גדולה וזהו , תעזור להזיז" ומקס אמר:" אין אוויר , אין כוח ". ונשכב על הרצפה המחוספסת. וזואי ניסתה עם כל כוחה וקצת כוח של קיפ להציל אותו , אז זואי נפלה וקיבלה שפשוף גדול שגם בארץ הוא די מסוכן ויכולים אפילו בבית חולים לכרות לה את הרגל , עם לא יכרתו אז היא יכולה למות . היא אמרה לקיפ:"אתה תקוותי היחידה , בבקשה הזז את הסלע " . קיפ אמר :"אז אני יעזור למקס , אבל מונדו , עם לא תעזור , תשאר פה " . מונדו אמר:"טוב עוזר עוזר.." והם התחילו להזיז את הסלע והצליחו כי מונדו צבר כוח במנוחתו. זואי ומקס התחבקו ומקס נתן לזואי נשיקה בלחי , " את בסדר? " שאל.היא אמרה שהיא נפצעה והוא צריך להודות למונדו וקיפ . הוא ממש לא רצה לעשות זאת ופתאום הגיעה סבתא של קיפ עם חללית ואמרה: " המקמקת כמעט נגמרה , אתם בסדר?" . וקיפ אמר :" הכל בסדר גמור , סבתא". וסבתא הסיע את כולם חזרה לכוכב וזואי נזכרה שהיא לקחה גביש ואמרה לסבתא , מצויין ! בדיוק מושלם ." ואז כשהגיעו מקס לקח את הגביש אמר:"על החיים ועל המוות !!!" והרים את הגביש.וכל המינימקים הגדולים הפכו לקטנים ורכים . ואז הגיע אלביס והזיז את מקס וזואי זה ליד זה והם התנשקו ביחד נשיקה קטנה....

-הסוף-
1
11
1293


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/11/2013   19:14 נואל9465 11
מגניב במיוחד
14/09/2013   07:01 מגניב4316 10
מקסים
30/08/2013   16:54 הריד5  9
יפה
28/08/2013   21:23 משכית123  8
מעלף
25/08/2013   09:03 קייט1230  7
טוב מאוד
23/08/2013   08:02 עידויעקובי  6
יפה
22/08/2013   14:56 אבגדהוזחי  5
יפה
22/08/2013   14:23 פלורה8873  4
יואו ממקמק בהחלט מיק מיק מיק צוין
פשוט
100מם
22/08/2013   14:10 ליקי826  3
מגניב
22/08/2013   13:11 מיקאריאל1  2
מיקצוין
22/08/2013   12:19 054מאמי  1
יפה